Romania, the land of choice

„Romania, the land of choice” – noul brand turistic al tarii

Romania a trecut de la tara surprizelor, la cea a tuturor posibilitatilor, potrivit noului slogan pe care tara noastra l-a adoptat pentru a promova turismul romanesc. „Romania, the land of choice” a fost afisat, duminica seara, pe panourile electronice de la concertul pe care Goran Bregovici l-a sustinut in cadrul proiectului Ministerului Turismului „Lumina la malul marii”. Sloganul reprezinta un vers din imnul turistic al tarii noastre, o melodie compusa de Marius Moga. Imnul va fi prezentat oficial pe data de 1 mai, in cadrul concertelor organizate pe litoral.

In ultimii patru ani, sloganul prin care a tara noastra a fost prezentata in lume a fost „Romania, simply surprising”, dar a fost considerat nepotrivit de actualul ministru al Turismului, Elena Udrea.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_6dVx7NVFDI[/youtube]

Ministerul condus de Udrea a initiat la sfarsitul lunii martie procedura de achizitie publica a serviciilor de realizare a Brandului de Turism al Romaniei, contractul urmand a fi adjudecat printr-o licitatie internationala. Insa, din cauza timpului considerat prea scurt, nu a venit nicio oferta.

Realizarea brandului turistic va costa circa doua milioane de euro, bani alocati Romaniei in acest scop de catre Uniunea Europeana, dar cheltuielile totale, care includ si promovarea sa, se vor ridica la peste 75 de milioane de euro.

In ultimii 18 ani, Romania a trecut printr-un continuu proces de branding si rebranding, fara a inregistra, insa, rezultate vizibile. Printre cele mai cunoscute incercari de branduire s-a numarat albumul de promovare „Eterna si fascinanta Romanie”, care a costat statul sase milioane de dolari.

Sursa: newschannel.ro

Promo-urile „Romania, simply Surprizing”

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5GharErIGmM[/youtube]

Adaugă comentariul tău

©2007-2017 Pensiunea Balad'oR | Cazare in Bicaz Neamt | Pensiune in Bicaz Neamt | Sus